• وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا

تسبیح صدف و مروارید


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
پنج شنبه 28 تیر 1403

دعای شرف الشمس، یک دعای بسیار مورد احترام در دین اسلام است و در تاریخ نوزدهم شعبان برای طلب روزی و برکت خوانده می‌شود. در کنار این دعا، سنگی به نام سنگ شرف الشمس استفاده می‌شود که به گفته امامان معصوم (ع) منجر به اثربخشی بیشتر دعا می‌شود. امروزه این سنگ غالبا در انگشتر به کار می‌رود و با نمادهای مخصوص، حکاکی می‌شود. در این مقاله، ما به بررسی معناهای چندگانه دعا شرف الشمس، ویژگی‌های عرفانی سنگ آن و قدرت نمادین انگشتر شرف الشمس می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید
یک شنبه 24 تیر 1403

روانشناسی رنگ سنگ جواهری، یک موضوع بسیار جذاب برای افرادی است که به سنگ‌های قیمتی و خواص آن‌ها علاقمند هستند. برخی افراد معتقدند که رنگ سنگ‌ها و جواهرات در خواص آن‌ها اثراتی را بر جای می‌گذارد. حتی خواص یک سنگ رنگ روشن با خواص همان سنگ با رنگ تیره، کاملا متفاوت است. در این مطلب قصد داریم با روانشناسی رنگ سنگ‌های قیمتی آشنا شویم و تاثیر رنگ بر خواص آن را مورد بررسی قرار دهیم. لطفا با ما تا پایان این مطلب همراه گردید.

بیشتر بخوانید
یک شنبه 24 تیر 1403

سنگ حدید، یا همان هماتیت، از جمله سنگ‌های ارزشمندی است که در ادبیات دینی و متون فرهنگی ما از اهمیت بالایی برخوردار است. خواص سنگ حدید بسیار زیاد است و این سنگ، با خصوصیات فراوان و آثار شگفت‌انگیزش، از دیرباز تاکنون به عنوان یکی از مواد مورد استفاده در زندگی روزمره، از جمله برای اهداف درمانی و تزیینی، شناخته شده است.

بیشتر بخوانید
چهار شنبه 20 تیر 1403

اعتماد به سنگ ماه تولد، قدمتی طولانی داشته و به گذشته‌های دور بازمی‌گردد. گذشتگان ما معتقد بودند که سنگ‌ها خواصی ویژه و منحصر به فرد دارند و هر ماه تولد از خواص بعضی از سنگ‌ها بهره می‌برد. در این مطلب به معرفی سنگ ماه تولد خرداد می‌پردازیم. اگر متولد این ماه هستید یا یکی از عزیزان شما در این ماه به دنیا آمده، با این مطلب همراه باشید تا با یکی از گزینه‌های جذاب برای هدیه به خرداد ماهی‌ها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
DNN