• وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا

سنگ شرف الشمس؛ یک سنگ یا یک دعای مفید؟ 

همانطور که می‌دانید سنگ عقیق یکی از انواع سنگ‌های موجود در بازار است که محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده و اکثر زیورآلات ارزشمند اعم از طلا و نقره نیز با این سنگ ساخته می‌شوند. سنگ عقیق در انواع مختلفی در بازار کشور ایران وجود دارد و این موضوع دست افراد را برای انتخاب یک سنگ جذاب باز گذاشته است. عقیق شرف الشمس زنانه، یکی از انواع سنگ‌های عقیق است که با ظاهری شیک و رنگ زرد به فروش می‌رود. انگشتر شرف الشمس زنانه، دقیقا همان انگشتری است که با این سنگ طراحی شده است. 
در مورد سنگ شرف الشمس ابهامات زیادی وجود دارد. چرا که برخی می‌گویند که این سنگ، در واقع یک سنگ نبوده و دعای امام علی (ع) است. واقعیت این است که سنگ شرف الشمس همان سنگ عقیق زرد است. دعای شرف الشمس نیز دعایی است که حضرت علی روی عقیق زرد نوشته بودند. به همین خاطر، سنگ عقیق زرد با نام سنگ الشرف الشمس نیز شناخته می‌شود. 


 خرید انگشتر شرف الشمس زنانه اصل و باکیفیت
خرید انگشتر شرف الشمس زنانه اصل و باکیفیت

انگشتر شرف الشمس زنانه و زیبایی فوق‌العاده آن 

انگشتر شرف الشمس زنانه یکی از زیباترین انگشترهای زنانه است که می‌تواند در کنار خواص زیاد، دارای زیبایی فوق‌العاده‎ای نیز باشد. سنگ عقیق شرف الشمس زنانه با رنگ زرد در بازار کشور ایران به فروش می‌رود. زیبایی در عین درخشندگی خاص این سنگ، باعث شده است که بسیاری از بانوان علاقه‌مند به خرید انگشتر شرف الشمس زنانه شوند. انگشتر شرف الشمس یا از جنس نقره و یا از جنس طلا می‌باشند. به دلیل ارزان قیمت بودن انگشتر نقره شرف الشمس زنانه، این انگشتر محبوبیت بیشتری در میان بانوان پیدا کرده است. 
انگشتر عقیق شرف الشمس زنانه، می‌تواند برای تمامی‌بانوان در هر سنی مورد استفاده قرار گیرد. ولی به دلیل رنگ خاص این سنگ، بسیاری از دختران جوان علاقه‌مند به خرید انگشتر عقیق شرف الشمس دخترانه هستند. با این حال با توجه به تنوع بالای انگشترهای موجود در بازار، می‌توان بسته به سلیقه و بودجه هر کدام از این انگشترها را خریداری نمود. 

خواص انگشتر عقیق زرد برای بانوان 

در صورتی که قصد خرید انگشتر شرف الشمس زنانه را دارید، بهتر است که در ابتدا در مورد خواص سنگ عقیق زرد موجود در این انگشتر مطلع شوید. واقعیت این است که این انگشتر توسط ائمه بسیار توصیه شده است. بنابراین، یک سند برای اثبات خواص متنوع این انگشتر، وجود روایات بسیار زیاد برای استفاده از آن است. فارغ از این موضوع، این انگشتر دارای خواص بسیار متنوعی بوده که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

  • کمک به دفع فقر و باز شدن رزق و روزی حلال برای زنان 
  • کمک به دفع بیماری‌های بانوان 
  • موثر در رفع مشکلات و گشایش امور
  • کمک به حفظ اعتماد به نفس و عزت و مقام
  • کمک به حفاظت از اموال 
  • کمک به پیروزی و رسیدن به بهترین نتیجه در کارها
  • حفظ ایمنی افراد در سفر

 

انگشتر شرف الشمس زنانه و زیبایی فوق‌العاده آن
انگشتر شرف الشمس زنانه و زیبایی فوق‌العاده آن

نحوه نگهداری از انگشتر عقیق شرف الشمس 

عقیق در گروه سنگ‌های بسیار سخت قرار نمی‌گیرد و این موضوع باعث شده است که نسبت به ضربه کمی حساس باشد. بنابراین، لازم است که برای استفاده از انگشتر عقیق زرد زنانه، کمی دقت داشته باشید تا شاهد آسیب دیدگی انگشتر نباشید. برای نگهداری از انگشتر شرف الشمس زنانه، حتما باید آن را در یک مکان مناسب قرار دهید تا از مواد شیمیایی و ضربه دور باشد. 
همچنین، در صورت نیاز به استفاده از این انگشتر عقیق زرد زنانه به صورت روزمره، بهتر است که هر روز انگشتر را با یک دستمال تمیز و یا آب خنک شستشو دهید تا آلودگی‌ها و چربی‌های پوست از روی آن پاک شوند. در صورت نیاز به تمیز کردن این انگشتر، نیازی به استفاده از محلول‌های شوینده نیست. استفاده از آب برای تمیز کردن این انگشتر کفایت می‌کند. 
در نهایت بهتر است که برای حفظ زیبایی بیشتر عقیق شرف الشمس زنانه، آن را از مواد آرایشی و خراش وسایل مختلف دور نگه دارید. بنابراین، بهتر است که در هنگام آرایش کردن، استفاده از اسپری و ادکلن و شستشوی ظروف این انگشتر را از دست خود خارج کنید. 
 

سفارش انگشتر شرف الشمس زنانه از حجره شوشتری
سفارش انگشتر شرف الشمس زنانه از حجره شوشتری

قیمت انگشتر شرف الشمس زنانه

قیمت انگشتر شرف الشمس زنانه بر اساس‌اندازه سنگ، نوع برش ، نحوه پخت و کیفیت سنگ تعیین می‌شود.  بسیاری از سنگ‌های موجود در بازار کشور ایران عقیق های سفید خراسانی است که با رنگ زرد رنگ شده و سپس برای ثبات رنگی پخت می‌شود و در انتها برای حکاکی دعای شرف الشمس در روز 19 فروردین به حکاک سپرده خواهد شد. حکاک نیز موظف است با رعایت تمامی آداب این دعا را بر روی عقیق زرد حکاکی کند.
 مهم ترین بخش عقیق زرد شرف المشس که مشتریان عزیز باید به آن توجه کامل داشته باشند رعایت آداب این دعا است و الا خود سنگ و حکاکی آن قیمت شایانی ندارد.. سنگ شرف الشمس دارای خواص متنوعی است. به شرطی که افراد در هنگام خرید از اصل بودن نگین عقیق زرد و مخصوصا رعایت آداب حکاکی دعای شرف الشمس بر پشت یا روی عقیق زرد اطمینان حاصل کنند و این موضوع فقط با اعتماد به فروشنده حاصل خواهد شد.
برای اطلاع از قیمت انگشتر شرف الشمس زنانه، می‌توانید با فروشگاه‌های معتبری که اقدام به فروش این انگشتر می‌کنند، در ارتباط باشید. لازم می‌دانیم که بگوییم قیمت این انگشتر نقره نسبت به برخی از انگشترهای عقیق دیگر مانند انگشتر عقیق یمنی و انگشتر یمنی کبود ارزان‌تر است. دلیل این موضوع هم ارزان قیمت بودن سنگ شرف الشمس اصل در بازار کشور ایران می‌باشد. 

خرید انگشتر شرف الشمس زنانه از حجره شوشتری

متاسفانه، در روزهای نزدیک به روز شرف الشمس (19 فروردین) عده ای با نوبت دهی و گرفتن نام پدر و مادر فرد متقاضی یا شناسنامه وی اقدام به حکاکی شرف الشمس کرده و وجه قابل توجهی را تحت عنوان به نام کردن شرف الشمس از مشتری از همه جا بیخبر دریافت میکنند در صورتیکه این موضوع همانند کتابت حرز امام جواد (ع) سندیت نداشته و نیازی نیست شرف الشمس حتما به نام کنده شود. این در حالی است که بسیاری از بانوان برای بهره‌مندي از خواص درماني سنگ عقيق شرف الشمس زنانه اقدام به خريد انگشتر عقيق با اين سنگ مي کنند و گاها با توجه به تعریف و تمجید های بیش از حد فروشنده از شرف الشمس و سخت جلوه دادن رعایت آداب این دعا، متاسفانه از مخاطبین خود مبالغ بالایی را دریافت می‌کنند. 
با توجه به توضيحات داده شده، بهترين راهکار براي خريد انگشتر شرف الشمس زنانه اصل، مراجعه به يک فروشگاه معتبر و داراي قدمت است. حجره شوشتري امکان سفارش انگشتر شرف الشمس زنانه را به صورت اينترنتي براي بانوان عزيز فراهم کرده است. شایان ذکر است تمامی انگشتر های زنانه شرف الشمس تولید شده در این فروشگاه (حدالامکان) با رعایت تمامی آداب به تاریخ حکاکی شده و با قیمتی مناسب به شما مشتریان عزیز عرضه می‌شود. تمامی‌بانوان می‌توانند با توجه به سلیقه خودشان، اقدام به خرید انگشتر شرف الشمس زنانه باکیفیت کنند و از آن به صورت روزمره استفاده نمایند. 
 


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
چهار شنبه 17 آبان 1402

در این مقاله با سنگ فیروزه اصل آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست که چگونه اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهیم.

بیشتر بخوانید
جمعه 25 فروردین 1402

اگر به دنبال درخشان کردن مجدد محصولات ساخته شده از نقره هستید، با ما همراه باشید تا با 8 روش مختلف تمیز کردن نقره در خانه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
دوشنبه 21 فروردین 1402

اگر می‌خواهید بدانید که قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در مورد معنای هر یک نکاتی را خدمت شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید
پنج شنبه 20 بهمن 1401

نقره یکی از انواع متریال‌های فلزی است که برای ساخت بسیاری از زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقره می‌تواند جایگزین مناسبی برای طلای گران‌قیمت این روزها باشد. این درحالی است که کیفیت نقره نیز بسیار بالا بوده و افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید ست نقره با قیمت های مناسب کنند.

بیشتر بخوانید
DNN