• وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا

 تجربه خرید انگشتر تورمالین

تا به حال به خرید انگشتر تورمالین و استفاده از آن فکر کرده اید؟ بگذارید یک قدم عقب تر برویم! آیا چیزی از نگین تورمالین می‌دانید؟ دنیای سنگ ها خصوصاً سنگ های زینتی، بسیار شگفت انگیز و گسترده اند. این سنگ ها را می‌توان تکه هایی از قلب زمین دانست که کره زمین برای نمایان کردن زیبایی های خود و بهره مند شدن ما از این زیبایی ها به ما هدیه کرده است. در هر کدام از این سنگ ها اسراری نهفته است که بشر هنوز نتوانسته اسرار آنها را کشف کند. تورمالین یکی از برش های بسیار زیبا و جذاب از قلب زمین است که خواص ویژه خود را دارد. در این نوشته قصد داریم نکات مهمی را راجع به این نگین کم نظیر و انگشتر آن بررسی کنیم. همراه ما باشید.

 خرید انگشتر تورمالین
خرید انگشتر تورمالین

تورمالین چیست؟ آشنایی با انگشتر تورمالین

برای اینکه بتوانید بهترین خرید انگشتر تورمالین را تجربه کنید ابتدا لازم این محصول فوق العاده را بیشتر بشناسید. تورمالین نوعی سنگ بلورین است که دارای طیف رنگی بسیار وسیعی می‌باشد. شاید یکی از دلایلی که باعث شهرت کمتر این سنگ در مقایسه با دیگر سنگ های زینتی شده است، همین دامنه وسیع رنگ های آن می‌باشد. بسیاری از افراد تورمالین را با برخی دیگر از سنگ ها اشتباه می‌گیرند. در توضیحات و اطلاعات این سنگ، آن را نگینی متعلق به معادن هلند می‌دانند در حالی که اینگونه نیست. این سنگ ابتدا در معادن سریلانکا پیدا شد و بازرگانان هلندی مسئولیت انتقال آن را به هلند بر عهده گرفتند. کلمه تورمالین به معنای جواهر رنگارنگ است. بعد از معرفی این سنگ به جهان، امپراتوری چین به آن علاقه خاصی نشان داد. هنوز هم در بسیاری از نمادهای چینی این سنگ را می‌توانید مشاهده کنید.
نگین تورمالین سختی بسیار بالایی دارد که این موضوع، مزیتی مهم محسوب می‌شود و باعث شده که در حجم تراش سنگ، مشکلی وجود نداشته باشد. مواد معدنی و ساختار این سنگ به قدری زیاد و پیچیده است که حتی در آزمایشگاه ها هم توانایی تفکیک و بررسی آنها وجود ندارد. همین مسئله باعث شده که این سنگ، محصولی خاص تر و جذاب تر از سایر سنگ های مشابه با خود باشد. معادن تورمالین را می‌توان در سریلانکا، جمهوری مالاگاسی، موزامبیک، آنگولا، استرالیا، برمه، هند، زیمبابوه، نامبیا، تانزانیا، روسیه، برزیل و آمریکا پیدا کرد. گستره رنگی این سنگ جذاب، بسیار وسیع است. به عنوان مثال، قرمز، آبی، نارنجی، سبز، زرد، بنفش، ارغوانی، بی رنگ، صورتی و مشکی از معروف ترین رنگ های آن به حساب می‌آیند.

آشنایی با انگشتر تورمالین
آشنایی با انگشتر تورمالین

خواص سنگ تورمالین

هرچیزی که از اعماق زمین استخراج شود، یک محصول قابل توجه و گاهاً ارزشمند از طبیعت است. اگر قصد خرید انگشتر تورمالین را دارید، شاید دانستن خواص آن شما را شگفت زده کند. این سنگ در میان افرادی که به مدیتیشن و آزادسازی چاکرا اعتقاد داشته و به این کار مشغول هستند، بسیار محبوب است. تورمالین تاثیر مستقیمی بر روی چاکراهای مختلف بدن می‌گذارد و با گشودن آنها، دنیایی تازه از حالات روحی برای فرد به وجود خواهد آورد. در واقع این سنگ بر روی چاکرای اول و پایه که تصفیه کننده انرژی است، تاثیری مثبت می‌گذارد. به زبانی ساده تر، انگشتر تورمالین را به همراه خود داشته باشید تا در هر محیطی از شر امواج و انرژی های منفی در امان بمانید.
البته گستره خواص انگشتر تورمالین بسیار وسیع است. این سنگ در کسب انرژی، دوری از افسردگی و بی‌حالی و همچنین ایجاد آرامش محیطی بسیار مفید می‌باشد. در کتاب های سنتی مخصوصاً در آثار و کتب چینی آمده است که سنگ تورمالین برای کنترل خشم، ناراحتی، غرور و نگرانی تاثیر زیادی دارد. به همین جهت بسیاری از شاهزادگان چینی برای تسلط بر شخصیت و روحیه خود، سنگ تورمالین را همراه خود داشتند. البته جالب است بدانید هر کدام از انواع نگین تورمالین، دارای خواص منحصر به فردی می‌باشند. 

قیمت خرید انگشتر تورمالین

از آنجا که میزان خرید انگشتر تورمالین نسبت به دیگر نگین ها و انگشترهای زینتی رواج کمتری دارد، بهتر است با نحوه ارزش گذاری و تعیین قیمت انگشتر تورمالین بیشتر آشنا شوید. در این سنگ، رنگ ها و مدل های گوناگون، تاثیر مستقیمی در قیمت گذاری دارند. به عنوان مثال رنگ های سبز، قرمز و آبی در این انگشتر از نظر قیمت گرانبهاتر و از نظر فروش نیز اقبال بیشتری دارند. همچنین سنگ هایی که اشباع رنگیِ کمتری داشته و یا به صورت مخلوطی از دو یا چند رنگ می‌باشند، ارزش مادی و قیمت کمتری دارند. البته در قیمت گذاری این محصول، پارامترهای گوناگون دیگری همچون نوع رکاب و حجم نگین نیز موثرند. 
قیمت نگین تورمالین به تراش و حجم آن بستگی دارد. پس می‌توان گفت انگشتر تورمالین مردانه در اکثر مواقع گران تر از سایر انگشتر های زینتی است. یکی از ویژگی های سنگ تورمالین، دسترسی نسبتاً راحت به محصولات اصلی و غیرتقلبی از این سنگ است. ترکیب رنگی و ساختار دقیق درونی تورمالین باعث شده است که افراد سودجو نتوانند به راحتی نمونه تقلبی آن را به وجود آورند. از طرفی این سنگ از نظر قیمتی آنقدر گران نیست که نیازی به ساخت نسخه تقلبی از آن باشد. اما در مجموع زیبایی و ظرافت انگشتر هر چقدر بیشتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.
 


قیمت انگشتر تورمالین

حجره شوشتری، مرکز فروش انگشتر تورمالین در ایران

برای خرید انگشتر تورمالین تنها کافی است نمونه های مختلف آن را مشاهده و سپس محصول مد نظر را خریداری کنید. زمانی که نگین انگشتر را مقابل نور قرار ‌دهید، شکست نوری فوق العاده زیبایی شکل می‌گیرد؛ چنان که انگار زمین از قلب خود برای شما آینه ای درخشان نمایان کرده است. البته خواص و ویژگی های این سنگ خارق العاده را نیز فراموش نکنید. در فروشگاه حجره شوشتری می‌توانید زیباترین و جذاب‌ترین طرح های این انگشتر را مشاهده و خریداری کنید. حجره شوشتری از معدود فروشگاه های قدیمی و معتبر در ایران است که این محصولات را با کیفیت بالا به فروش می‌رساند.
با استفاده از سایت فروشگاه حجره شوشتری می‌توانید محصولات مورد نظر خود را تماشا کرده و در هر ساعت از شبانه روز، سفارش خود را ثبت کنید. تفاوتی ندارد در کدام نقطه از این سرزمین هستید؛ محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. ضمانت اصالت و کیفیت از ویژگی های مهم محصولات فروشگاه حجره شوشتری است. شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات اختصاصی، با تیم پشتیبانی مجموعه تماس حاصل کنید.
 


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
چهار شنبه 17 آبان 1402

در این مقاله با سنگ فیروزه اصل آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست که چگونه اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهیم.

بیشتر بخوانید
جمعه 25 فروردین 1402

اگر به دنبال درخشان کردن مجدد محصولات ساخته شده از نقره هستید، با ما همراه باشید تا با 8 روش مختلف تمیز کردن نقره در خانه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
دوشنبه 21 فروردین 1402

اگر می‌خواهید بدانید که قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در مورد معنای هر یک نکاتی را خدمت شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید
پنج شنبه 20 بهمن 1401

نقره یکی از انواع متریال‌های فلزی است که برای ساخت بسیاری از زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقره می‌تواند جایگزین مناسبی برای طلای گران‌قیمت این روزها باشد. این درحالی است که کیفیت نقره نیز بسیار بالا بوده و افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید ست نقره با قیمت های مناسب کنند.

بیشتر بخوانید
DNN