• وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا

 نکاتی که باید قبل از خرید انگشتر توپاز لندن بدانید

توپاز لندن یکی از انواع معروف و ارزشمند سنگ های زینتی می‌باشد. خرید انگشتر توپاز لندن در سالهای اخیر با اقبال عمومی بسیار بیشتری مواجه شده است. هرچقدر توضیحات بیشتری راجع به این محصول ارائه شود و مردم به صورت دقیق تر با این سنگ زیبا و خواص آن آشنا شوند، تمایل بیشتری برای خرید آن ایجاد خواهد شد. اگر شما هم به دنبال خرید و استفاده از یک انگشتر خاص و منحصر به فرد هستید، توصیه می‌شود در این نوشتار همراه ما باشید. قصد داریم با معرفی توپاز لندن و ارائه ویژگی های آن، راهنمای بسیار مفید و کاملی را قبل از خرید این محصول در اختیار شما قرار دهیم. 

خرید انگشتر توپاز لندن
 خرید انگشتر توپاز لندن

آشنایی با انگشتر توپاز لندن

قبل از خرید انگشتر توپاز لندن با سنگ توپاز و خانواده آن آشنا شوید. توپاز یکی از سنگ های قیمتی و بسیار ارزشمند است که دارای طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها می‌باشد. بسیاری از سنگ شناسان در توضیح توپاز می‌گویند که این سنگ، قطرات خون و رنگ درونی زمین را با خود حمل می‌کند. طیف رنگی توپاز بسیار متنوع است که معروف ترین آنها، زرد خورشیدی، آبی و قرمز است. نامگذاری های مختلفی نیز برای انواع سنگ توپاز در نظر گرفته اند. این نامگذاری ها غالباً بر اساس رنگ و نوع سنگ صورت گرفته است. مشهورترین مدل های سنگ توپاز را می‌توان توپاز لندن و بعد از آن توپاز سوئیس معرفی کرد.
انگشتر توپاز لندن اصل نسبت به انواع دیگر توپاز، کمیاب تر و البته بسیار جذاب تر می‌باشد. از نظر فنی می‌توان گفت که کیفیت توپاز لندن از مدل های دیگر این سنگ بیشتر است. جالب است بدانید نامگذاری این محصول به توپاز "لندن" هیچ ارتباطی با شهر لندن و انگلستان ندارد. همانطور که مدل توپاز "سوئیسی" هیچ ارتباطی با سوئیس ندارد. این نامگذاری ها بیشتر بر اساس طیف رنگی آنها است. محل استخراج این توپاز در آمریکای جنوبی، آفریقا، بخش هایی از ژاپن و ایرلند است.

معرفی انگشتر توپاز لندن
معرفی انگشتر توپاز لندن

تفاوت انگشتر توپاز لندن با توپاز سوئیس

یکی از مسائلی که باید هنگام خرید انگشتر توپاز لندن بدانید تفاوت این سنگ با مدل سوئیسیِ آن است. همانطور که گفتیم، مدل لندنی و سوئیسی از شهرت و محبوبیت بیشتری برخوردارند و میزان تقاضای آنها در بازار بسیار زیاد می‌باشد. اولین وجه تفاوت این دو مدل از سنگ توپاز، رنگ آنها است. توپاز لندن دارای رنگ اشباع شده تر و پررنگ تری است. مدل سوئیسی رنگ روشن تری داشته و درجه خلوص کمتری در ظاهر خود دارد. تفاوت رنگ آبی در این دو سنگ به راحتی قابل تشخیص است. اگر با دقت به ساختار درونی سنگ توپاز دقت کنید، در مدل لندنی میزان مواد معدنی و بلور بیشتری مشاهده می‌شود.
از نظر هزینه نیز قیمت انگشتر توپاز لندن بیشتر از مدل سوئیسی آن است. کمیاب بودن و میزان خلوص در سنگ توپاز لندنی باعث شده است که قیمت بیشتری نیز نسبت به مدل های دیگر توپاز داشته باشد. در سال گذشته، قیمت بین المللی توپاز لندن به ازای هر قیراط 35 دلار بوده است که طبیعتاً با توجه به نوسانات ارزی و کمتر شدن منابع این سنگ، ممکن است حتی شاهد رشد قیمت این سنگ کم نظیر نیز باشیم. محاسبه قیمت توپاز بر اساس تراش دقیق، میزان وزن سنگ، ابعاد آن و کیفیت توپاز در رنگ و خلوص، انجام می‌شود.
خواص انگشتر توپاز لندن چیست؟
اشاره شد که یکی از دلایل توجه بالا به خرید انگشتر توپاز لندن، خواص این انگشتر و ویژگی های آن می‌باشد. دنیای سنگ ها بسیار شگفت انگیز است. هر سنگی که در اعماق زمین شکل می‌گیرد، بخشی از شگفتی های جادویی و حیرت انگیز کشف نشده هسته زمین را با خود به همراه می‌آورد. به عنوان مثال خواص انگشتر توپاز لندن می‌تواند تاثیرات مثبتی را در زندگی شما ایجاد کند. این سنگ دارای انرژی مثبت بسیار بالایی است؛ تا آنجا که بسیاری از علاقه مندان به ورزش های یوگا و روش های مدیتیشن، از این سنگ برای پاکسازی محیط از انرژی منفی و جذب انرژی مثبت استفاده می‌کنند.
در کتاب های کهن و متون طبی باستان برای درمان چشم درد، سنگ توپاز را به مدت چند روز به صورت مداوم  بر روی چشم قرار می‌دادند. به همراه داشتن توپاز می‌تواند تاثیرات مثبتی در اعصاب و روان شما داشته باشد. شادی، نشاط، آرامش و کنترل خشم را می‌توان از خواص معنوی و فرا مادی سنگ توپاز لندن دانست. از طرفی زیبایی چشم نواز این سنگ باعث می‌شود زمانی که شما انگشتر توپاز لندن در دست دارید، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کنید. همین امر در بالا رفتن حس اعتماد به نفس بسیار تاثیر گذار می‌باشد.

نکات مهم برای خرید انگشتر توپاز لندن

اگر قصد خرید انگشتر توپاز لندن را دارید، باید به چند نکته مهم توجه کنید. این سنگ از محصولات خاصی است که هر فروشنده ای نمی‌تواند در اختیار شما قرار دهد. به همین جهت محصولات تقلبی در بازار، روز به روز در حال افزایش می‌باشند. انگشتر توپاز لندن مردانه را با توجه به نوع رکاب، ارزش ظاهری آن و قیمت گذاری محصول تشخیص دهید. توجه کنید، توپاز لندن یک سنگ است و اگر داخل آن را با دقت تماشا کنید می‌توانید ناخالصی هایی را مشاهده کنید. بهترین راه برای داشتن خریدی مطمئن، مراجعه به فروشنده ای معتبر و خوش نام است. در ادامه مسیر پیدا کردن چنین فروشنده ای را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

فروشگاه انگشتر توپاز لندن اصل 
فروشگاه انگشتر توپاز لندن اصل

خرید انگشتر توپاز لندن اصل از حجره شوشتری

یکی از معدود فروشگاه هایی که می‌توانید در آن خرید انگشتر توپاز لندن اصل را بدون دغدغه تجربه کنید، فروشگاه حجره شوشتری است. این فروشگاه با حذف واسطه ها و دلال ها و همچنین ارائه قیمت واقعی، باعث کاهش قیمت انگشتر و فروش مقرون به صرفه محصولات برای مشتریان عزیز شده است. لازم به ذکر است که علاوه بر خرید انگشتر با قیمتی مناسب، می‌توانید انگشتر توپاز لندن را با کیفیت بالا و در رکاب های بسیار جذاب تهیه کنید. 
در کنار این ویژگی های جذاب، حجره شوشتری از طریق فروش آنلاین، خرید آسان و بدون دردسر را برای مشتریان خود مهیا کرده است. به این صورت می‌توانید با مراجعه به گالری حجره شوشتری، در هر زمان از شبانه روز، محصولات مورد نظر خود را مشاهده کرده و خرید خود را ثبت نمایید. کیفیت، اصالت و زیبایی را با فروشگاه حجره شوشتری تجربه کنید.
 


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
چهار شنبه 17 آبان 1402

در این مقاله با سنگ فیروزه اصل آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست که چگونه اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهیم.

بیشتر بخوانید
جمعه 25 فروردین 1402

اگر به دنبال درخشان کردن مجدد محصولات ساخته شده از نقره هستید، با ما همراه باشید تا با 8 روش مختلف تمیز کردن نقره در خانه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
دوشنبه 21 فروردین 1402

اگر می‌خواهید بدانید که قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در مورد معنای هر یک نکاتی را خدمت شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید
پنج شنبه 20 بهمن 1401

نقره یکی از انواع متریال‌های فلزی است که برای ساخت بسیاری از زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقره می‌تواند جایگزین مناسبی برای طلای گران‌قیمت این روزها باشد. این درحالی است که کیفیت نقره نیز بسیار بالا بوده و افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید ست نقره با قیمت های مناسب کنند.

بیشتر بخوانید
DNN