• وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا

 همه چیز درباره خرید انگشتر عقیق سبز

رنگ سبز از آرامش بخش‌ترین و زیباترین رنگ ها در طبیعت است. خرید انگشتر عقیق سبز به دلیل این زیباییِ جذاب و منحصر به فرد، رونق خوبی دارد. بسیاری از مردم، عقیق را تنها با رنگ قرمز می‌شناسند در حالی که اگر با نمونه های دیگر آن همچون عقیق سبز آشنا شوند، توجه و علاقه خاصی به آنها نشان خواهند داد. در این نوشتار قصد داریم میزان شناخت شما را نسبت به این انگشتر محبوب و جذاب افزایش دهیم و همچنین به بررسی خواص و قیمت این محصول نیز بپردازیم. با ما همراه باشید.

خرید انگشتر عقیق سبز
خرید انگشتر عقیق سبز

عقیق سبز؛ نگینی درخشان از خانواده عقیق

قبل از بررسی نکاتی مهم درباره خرید انگشتر عقیق سبز، ابتدا لازم است با این نگین متفاوت آشنا شویم. رنگ این انگشتر، جلوه ای زیبا از طبیعت بوده و چشمان هر بیننده ای را به خود جذب می‌کند. هیدروکسید نیکل عامل اصلی این زیبایی در عقیق سبز است. جالب است بدانید عقیق سبز اصل، زمانی که در برابر نور خورشید قرار می‌گیرد، کمی دچار تغییر فاز رنگی می‌شود اما پس از بازگشت به حالت نوری معمول، دوباره به رنگ اصلی خود باز می‌گردد. در واقع می‌توان گفت یکی از محبوب‌ترین رنگ های انگشتر عقیق، رنگ سبز آن می‌باشد که توجه بسیاری از علاقه مندان انگشتر را به خود جلب کرده است.
عقیق سبز از گذشته های دور جایگاه ویژه ای میان مردم داشته تا آنجا که حتی نگین انگشتر و تاج بسیاری از شاهان و اشراف زادگان نیز عقیق سبز بوده است. علاوه بر این، توصیه های زیادی در روایات و دستورات دینی مبنی بر پوشیدن انگشتر عقیق وجود دارد. به عنوان مثال در روایات دینی ما یکی از علامات و ویژگی های مومنین، همراه داشتن انگشتر عقیق در دست راست ذکر شده است. انگشتر عقیق سبز مردانه نشانه ابهت و وقار مردان و انگشتر عقیق سبز زنانه نشان دهنده ظرافت و آرامش روح می‌باشد. ظاهر این سنگ به قدری چشم نواز است که بعد از هزاران سال هنوز هم در میان نمادهای زینتی می‌درخشد.

آشنایی با عقیق سبز
آشنایی با عقیق سبز

خواص انگشتر عقیق سبز 

با خرید انگشتر عقیق سبز می‌توانید از خواص و ویژگی های منحصر به فرد آن بهره مند شوید. این خواص هم برای روح و روان انسان ذکر شده و هم در مواردی تاثیرات خاص جسمی دارد. رنگ سبز نماد آرامش و آسودگی است. از گذشته های دور معتقد بودند که استفاده از انگشتر عقیق سبز می‌تواند باعث کسب آرامش روحی شود. جالب است بدانید این عقیده، امروزه هم به اثبات رسیده است. یعنی عقیق سبز را می‌توان نماد آرامش و نشاط درونی دانست. در میان تمام خانواده های عقیق، این نگین ساختار بسیار غنی تری دارد. مواد معدنی و نحوه تشکیل عقیق سبز باعث ایجاد کانون قدرتمند انرژی درون آن شده است. 
به صورت کلی خواص انگشتر عقیق سبز شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آرامش بخش و جذب کننده انرژی مثبت
  • دفع کننده امواج منفی
  • ضد افسردگی، خستگی و بی حالی
  • کاهش خشم و عصبانیت
  • کمک به تقویت احساسات و مواجهه با اتفاقات غمگین
  • تقویت سیستم عصبی
  • افزایش روحیه شجاعت و حس پیروزی طلبی
  • کمک به ذهن و ایجاد تمرکز
  • افزایش رزق و برکت
  • آزادسازی چاکراهای بدن
  • تحریک کبد برای دفع سموم
  • رفع کننده خستگی
  • افزایش حس اعتماد به نفس

خرید انگشتر عقیق سبز اصل

یکی از چالش های مهم در زمینه خرید انگشتر عقیق سبز موضوع اصل بودن آن می‌باشد. برخلاف عقیق های دیگر، منابع استخراج این نوع از عقیق محدود است. به عنوان مثال عقیق سبز یمنی بسیار نادر و کمیاب بوده به گونه ای که باید گفت تا به حال چنین سنگی در ایران به چشم نخورده است. معادن این سنگ خاص در آفریقا، آمریکای جنوبی و بخش هایی از اروپا قرار دارد. پلیمر، پلاستیک و شیشه، موادی هستند که به وسیله آنها، عقیق سبز تقلبی درست می‌شود! البته با توجه به ساختار خاص این عقیق، پیدا کردن نمونه اصلی و تشخیص آن از نمونه تقلبی کار سختی نیست. روش هایی برای پیدا کردن انگشتر عقیق سبز اصل وجود دارد که با شما در میان خواهیم گذاشت.
در اولین مرحله ابتدا به بافت و جنس نگین دقت کنید. نمونه تقلبی بافت نرمی دارد در حالی که عقیق سبز، سنگی سخت بوده و بافت محکمی دارد. با کشیدن عقیق سبز بر روی شیشه یا سنگ های دیگر، خط و خشی روی آن ایجاد نمی‌شود؛ در حالی که نمونه های تقلبی به سرعت آسیب می‌بینند. شفافیت سنگ اصل در برابر نمونه های تقلبی بسیار کمتر است. عقیق سبز اصل دارای ناخالصی ها و مواد معدنی درون بافت می‌باشد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که برای گرفتار نشدن در دام انگشترهای تقلبی، باید به منبع فروش انگشتر اصل مراجعه کنید تا هنگام خرید محصول خود، به هیچ عنوان دغدغه این مسائل را نداشته باشید.

فروشگاه انگشتر عقیق سبز
فروشگاه انگشتر عقیق سبز

قیمت انگشتر عقیق سبز

برای خرید انگشتر عقیق سبز، نیاز به صرف هزینه زیادی ندارید چرا که عقیق سبز نسبت به سنگ های قیمتی دیگر همچون زمرد و یاقوت، بسیار ارزان تر است. قیمت گذاری عقیق بر اساس پارامترهای مختلف و ملاک های گوناگونی انجام می‌شود. به عنوان مثال اگر عقیق شما خطی باشد، قطعاً هزینه ای بابت حکاکی و خط آن پرداخت خواهید کرد. به صورت کلی قیمت انگشتر عقیق سبز بر اساس عواملی مانند: اندازه نگین، نوع رکاب و کیفیت ساخت، خطی بودن یا نبودن و زیبایی ظاهری نگین تعیین می‌شود. با مراجعه به یک فروشنده معتبر و خوش سابقه می‌توانید علاوه بر اینکه انگشتر اصل را با زیباترین و جدیدترین طرح ها و رکاب ها خریداری کنید، این انگشتر را با مناسب‌ترین قیمت به دست بیاورید.

حجره شوشتری بهترین مرجع خرید انگشتر عقیق سبز

اگر به دنبال یک مرجع کامل و معتبر برای خرید انگشتر عقیق سبز با قیمت مناسب و کیفیت اصلی هستید، حجره شوشتری در کنار شما خواهد بود. در این فروشگاه می‌توانید نمونه های مختلفی از محصولات را مشاهده کنید، قیمت ها را بررسی و مقایسه کرده و در آخر خرید خود را به اتمام برسانید. برای مشتریان گرامی که نمی‌توانند به صورت حضوری به شعبه این فروشگاه مراجعه کنند، خرید آنلاین با پشتیبانی حرفه ای را در نظر گرفته ایم. لازم به ذکر است کلیه محصولات این فروشگاه کاملاً اصل می‌باشند و اجناس تقلبی جایی در این فروشگاه قدیمی و خوش نام ندارند. 
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارشات با تیم پشتیبانی ما در تماس باشید.
 


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
چهار شنبه 17 آبان 1402

در این مقاله با سنگ فیروزه اصل آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست که چگونه اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهیم.

بیشتر بخوانید
جمعه 25 فروردین 1402

اگر به دنبال درخشان کردن مجدد محصولات ساخته شده از نقره هستید، با ما همراه باشید تا با 8 روش مختلف تمیز کردن نقره در خانه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
دوشنبه 21 فروردین 1402

اگر می‌خواهید بدانید که قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در مورد معنای هر یک نکاتی را خدمت شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید
پنج شنبه 20 بهمن 1401

نقره یکی از انواع متریال‌های فلزی است که برای ساخت بسیاری از زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقره می‌تواند جایگزین مناسبی برای طلای گران‌قیمت این روزها باشد. این درحالی است که کیفیت نقره نیز بسیار بالا بوده و افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید ست نقره با قیمت های مناسب کنند.

بیشتر بخوانید
DNN