• وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا

 خرید انگشتر الماس، انگشتری بی‌نظیر 

در مورد خرید انگشتر الماس باید گفت کمتر کسی وجود دارد که این نگین شگفت انگیز را نشناسد. الماس ارزشمندترین، جذاب‌ترین و گران‌ترین سنگ زینتی در جهان است. زیبایی و ارزش این سنگ آنقدر زیاد است که آن را تبدیل به اصطلاحی رایج میان مردم کرده است! امروزه به کسی که زیباست و جذابیت دارد می‌گویند همچون الماس درخشان شده است. حال تصور کنید این زیباییِ مثال زدنی را در دستان خود داشته باشید. از انگشتر الماس می‌توان به عنوان حلقه ازدواج و یا یک انگشتر زینتی مجلل و فاخر استفاده کرد. در این نوشته قصد داریم نکات مهمی را در زمینه خرید انگشتر الماس خدمت شما ارائه دهیم. همراه ما باشید.

انگشتر الماس

خرید انگشتر الماس

آشنایی بیشتر با سنگ الماس

برای خرید انگشتر الماس نیازی به معرفی این نگین نیست چرا که ارزش این سنگ به قدری زیاد است که دلیلی برای اثبات آن وجود ندارد. اما از جهت افزایش اطلاعات و همچنین اینکه دقیق‌تر متوجه شوید که چه محصولی را خریداری می‌کنید، آشنایی بیشتر با این سنگ ارزشمند لازم است. قدمت الماس را نمی‌توان به صورت دقیقی مشخص کرد. برخی از باستان شناسان قدمت الماس را به چند میلیارد سال پیش نسبت داده اند. اما نخستین بار که این سنگ شگفت انگیز به جهان معرفی شد، در سرزمین هند بود. در گذشته هند را اصلی‌ترین معدن الماس جهان محسوب می‌کردند تا زمانی که معادن آفریقا شناسایی شد.

الماس سخت‌ترین سنگ زینتی است که این نکته یکی از مهمترین ویژگی های الماس می‌باشد. نحوه تولید و فرایند شکل‌گیری الماس با بسیاری از سنگ ها تفاوت دارد. این سنگ بر روی سطح زمین تشکیل نمی‌شود؛ بلکه باید در اعماق زمین و تحت فشار مواد مذاب و انرژی هسته مرکزی آن قرار بگیرد. حداقل عمقی که در آن الماس قابلیت شکل‌گیری دارد، 120 کیلومتر در درجه حرارتی 1000 درجه سانتی‌گراد است که در این شرایط کریستالیزه می‌شود. همین فرایند شکل گیری الماس باعث شده است که بیشترین محل استخراج این سنگ گرانبها، در دامنه کوه های آتشفشانی و دهانه های مخروطی باشد.

خرید انگشتر الماس

خواص انگشتر الماس

خواص انگشتر الماس چیست؟

اگر قصد خرید انگشتر الماس را دارید پس قطعاً لازم است خواص آن را هم بدانید. سنگی با این قدمت و ارزش و همچنین فرایند شکل گیری خاص، مطمئناً درون خود شگفتی هایی بی‌نظیر دارد که می‌تواند برای شما جالب باشد. قدمت الماس، به اندازه قدمت زمین و اعماق آن است. ترکیبات تشکیل دهنده، مواد مذاب، انرژی زمین و ساختار این الماس همه دست به دست هم داده اند تا این سنگ را متفاوت‌تر کنند. بسیاری از محققین و سنگ شناسان اعتقاد دارند که الماس دارای خواص روحی و فرامادی است. انرژی درونی این سنگ ارزشمند می‌تواند بر ابعاد مختلف بدن انسان تاثیر مستقیم بگذارد. انرژی های ارتعاشی الماس می‌تواند بر چاکراهای مختلف بدن نیز تاثیر گذاشته و باعث باز شدن آنها شود.

در متون کهن مانند کتاب معرفة الجواهر و کتاب های طب سنتی از خواص انگشتر الماس سخن های بسیاری گفته شده است. به عنوان مثال آنطور که نوشته شده این سنگ در رفع دل‌درد، دلپیچه و درمان صرع مفید است. به صورت کلی، خواصی که برای سنگ الماس ذکر شده است، به شرح زیر می‌باشند:

  • جذب انرژی مثبت
  • دفع انرژی منفی
  • ایجاد آرامش روحی
  • تقویت ثبات شخصیتی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • ضد افسردگی و اندوه
  • تقویت دستگاه عصبی

شناسایی انگشتر الماس اصل و تقلبی

یکی از مهم‌ترین چالش ها در خرید انگشتر الماس، شناسایی الماس اصلی می‌باشد. از آنجایی که الماس، سنگی گرانبها و ارزشمند است، خرید آن ریسک بالایی دارد! فریب خوردن در چنین معاملاتی می‌تواند ضرر سنگینی به دنبال داشته باشد. روش های مختلفی برای تشخیص الماس اصل وجود دارد که یکی از مهمترین این روش ها، توجه به ناخالصی های الماس است. الماس خام یک محصول کاملاً معدنی می‌باشد و دارای مواد درونی و ناخالصی های مختلفی است. با استفاده از لنزهای مخصوص و بزرگنمایی الماس، می‌توان ناخالصی های آن را با دقت مشاهده کرد. از طریق تست سختی الماس هم می‌توان تا حدودی در مورد اصل بودن سنگ مد نظر اطمینان حاصل کرد.

خرید انگشتر الماس اصل برای طرفداران این انگشتر، مسئله ای بسیار مهم و حائز اهمیت است. حتی اگر تمامی روش های شناسایی الماس تقلبی را بدانید، باز هم به راحتی و با اطمینان خاطر نمی‌توانید محصول را خریداری کنید. برای رهایی از این مشکل تنها یک راه حل منطقی و بسیار مناسب وجود دارد. با پیدا کردن فروشنده ای معتبر و قابل اطمینان، می‌توانید خیال خود را از این بابت راحت کرده و با آسودگی خریدی دلنشین و مطلوب داشته باشید.

خواص انگشتر الماس

انگشتر الماس

معرفی انگشتر نقره الماس

در خرید انگشتر الماس توجه به طرح رکاب بسیار مهم می‌باشد. از آنجا که این سنگ بسیار زیبا و جذاب است، اکثر مردان نیز به استفاده از آن علاقه مندند. انگشتر الماس مردانه جزو جذاب‌ترین انگشترهای زینتی مخصوصاً برای حلقه ازدواج می‌باشد. از آنجا که استفاده از طلا برای مردان اشکال دارد، به همین جهت الماس را بر روی رکاب نقره سوار می‌کنند. البته سازه انگشتری که برای الماس ساخته می‌شود باید ارزش این سنگ نفیس را داشته باشد. در مدل هایی که از الماس صنعتی استفاده می‌شود، قیمت نهایی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

به صورت کلی قیمت انگشتر الماس با توجه به معیار های مختلفی تعیین می‌شود. نوع الماس (صنعتی و معدنی)، قیراط آن، تراش، رنگ الماس، مدل و طرح رکاب و ... محاسبه می‌شود. کیفیت الماس در محاسبه هزینه های آن تاثیر بسیاری دارد. بیشتر الماس های موجود در بازار صنعتی هستند در حالی که نمونه معدنی و خام، از ارزش بسیار بالاتری برخوردار است.

خرید انگشتر الماس اصل با طرح های زیبا از فروشگاه حجره شوشتری

خاطره شیرینی از خرید انگشتر الماس را در ذهن خود ثبت کنید. حجره شوشتری یکی از معتبرترین و معروف‌ترین فروشگاه های انگشتر الماس در کشور است. با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید از طرح های زیبا و جذاب انگشترها دیدن کرده و انگشتر مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. از مزایای ویژه این فروشگاه می‌توان به فروش محصولات اصل با کیفیتی بالا اشاره کرد. این فروشگاه واسطه ها را حذف کرده و به نوعی خرید شما از فروشگاه حجره شوشتری، خرید از منبع اصلی محسوب می‌شود. با حذف واسطه ها و خرید مستقیم، هزینه ها را به صورت قابل توجهی کاهش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
چهار شنبه 17 آبان 1402

در این مقاله با سنگ فیروزه اصل آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست که چگونه اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهیم.

بیشتر بخوانید
جمعه 25 فروردین 1402

اگر به دنبال درخشان کردن مجدد محصولات ساخته شده از نقره هستید، با ما همراه باشید تا با 8 روش مختلف تمیز کردن نقره در خانه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
دوشنبه 21 فروردین 1402

اگر می‌خواهید بدانید که قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در مورد معنای هر یک نکاتی را خدمت شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید
پنج شنبه 20 بهمن 1401

نقره یکی از انواع متریال‌های فلزی است که برای ساخت بسیاری از زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقره می‌تواند جایگزین مناسبی برای طلای گران‌قیمت این روزها باشد. این درحالی است که کیفیت نقره نیز بسیار بالا بوده و افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید ست نقره با قیمت های مناسب کنند.

بیشتر بخوانید
DNN