خرید انگشتر چند جواهر، یک تیر و چند نشان

تا به حال مثال معروف « با یک تیر چند نشان هدف گرفتن » را شنیده اید؟ خرید انگشتر چند جواهر مصداق بسیار خوبی برای این ضرب المثل است! انگشتر چند جواهر قدمتی دیرینه دارد و در گذشته تنها افرادی می‌توانستند این انگشتر را به دست کنند که جزو ثروتمندان و یا از اهالی دربار و اشراف زادگان بودند. انگشتر چند جواهر برای افرادی که دوست دارند در مرکز نگاه ها باشند، تا حدودی مناسب است. در این نوشتار قصد داریم این انگشتر متفاوت را بررسی کرده و درباره خواص و نحوه قیمت گذاری آن نکاتی را بیان کنیم. در ادامه در سایت حجره شوشتری همراه ما باشید.

 

خرید انگشتر چند جواهر

خرید انگشتر چند جواهر

انگشتر چند جواهر را بیشتر بشناسید

برای خرید انگشتر چند جواهر شناخت این محصول و آشنایی با ویژگی‌ های آن لازم است. انگشتر چند جواهر همانطور که از نامش پیداست محصولی تشکیل شده از چند سنگ زینتیِ مختلف بر روی یک رکاب می‌باشد. البته این انگشتر دارای انواع و مدل های گوناگونی است که هر کدام طرح ها و شکل های مختص به خودشان را دارند. یک باور غلط عمومی در میان مردم وجود دارد که تصور می‌کنند وقتی صحبت از جواهرآلات می‌شود، منظور تنها وسایلی که مخصوص به زیورآلات زنانه است می‌باشد. در صورتی که این تصور از کلمه جواهر درست نیست. اگر به انگشتر چند جواهر مردانه توجه کنید، از ظاهر آن متوجه خواهید شد که این جذابیت و شکوه، ویژه دستان یک مرد خوش پوش و خوش سلیقه است. در گذشته این انگشتر مورد احترام فراوانی بوده و ارزش بسیاری نیز داشته است و در حال حاضر از آمار فروش بسیار خوبی برخوردار می‌باشد.

انواع انگشتر چند جواهر

کسانی که به فکر خرید انگشتر چند جواهر هستند می‌توانند از تنوع بالا و مدل‌ های مختلف و زیبای این انگشتر بهره مند شوند. این انگشتر با توجه به معیار های مختلفی دسته بندی می‌شود. دسته بندی اول مربوط به پایه یا رکاب سنگ های آن می‌شود. این رکاب ‌ها دارای اَشکال مختلفی هستند. از جمله:

  • فیلی
  • مربعی

طرح رکاب باید به گونه ای باشد که بتوان چند سنگ مختلف را روی آن جایگذاری کرد. البته در طراحی این رکاب ها گاهاً ظرافت و حکاکی های جالب توجهی صورت می‌گیرد. دسته بندی بعدی بر اساس نوع نگین‌ ها انجام می‌شود. به عنوان مثال برخی از انگشترهای چند جواهر، چهار نگینه هستند و برخی دیگر شش نگین و برخی دیگر حتی نُه نگین دارند. انگشتر چند جواهر نُه نگینه که یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین مدل های این انگشتر است، از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد.

نگین های استفاده شده روی این انگشتر نیز به صورت های گوناگون بر روی رکاب قرار می‌گیرند. برخی از انگشترها از رنگ های مختلف یک سنگ استفاده می‌کنند؛ به عنوان مثال یاقوت سرخ، یاقوت زرد و یاقوت سبز را در کنار هم قرار می‌دهند. برای شناخت بیشتر یاقوت به مقاله انواع انگشتر یاقوت مراجعه کنید. در مدلی دیگر از این انگشترها، چند نگین از سنگ های مختلف کنار یکدیگر می‌نشینند. به عنوان مثال، یاقوت، زمرد، عقیق و ... با رنگ های مختلف روی یک رکاب جایگذاری می‌شوند.

 

آشنایی با انگشتر چند جواهر

آشنایی با انگشتر چند جواهر

خواص انگشتر چند جواهر چیست؟

از جمله دلایلی که خرید انگشتر چند جواهر را جذاب تر کرده است، خواص آن می‌باشد. در سایت حجره شوشتری درباره خواص انگشترهای مختلف و سنگ های آنان مطالب جالبی را برای شما عزیزان بیان کرده ایم. به عنوان مثال در مقاله خرید انگشتر عقیق به خوبی خواص مادی و معنوی عقیق ذکر شده است. این مطالب برای سایر سنگ ها از جمله زمرد، یاقوت و دیگر سنگ های زینتی نیز در سایت موجود می‌باشند. حال تصور کنید همه این سنگ ها در کنار یکدیگر قرار گیرند. در ابتدای مطلب گفتیم که انگشتر چند جواهر را درواقع می‌توان هدف قرار دادن چند نشان با یک تیر محسوب کرد. اگر به دنبال استفاده کردن و بهره مند شدن از خواص ویژه سنگ ها در کنار زیبایی آنها هستید، این مدل کار شما را بسیار ساده خواهد کرد.

در واقع به زبانی دیگر، خواص انگشتر چند جواهر، مجموعه ای از خواص سنگ های مختلف است. یعنی اگر انگشتر شما دارای سنگ زمرد، یاقوت و عقیق باشد، خواص هر سه سنگ را در اختیار خواهید داشت. این موضوع بسیار شگفت انگیز و قابل تامل می‌باشد. انگشتر چند جواهر، منبعی از خواص و ویژگی های برتر است که در دستان شما قرار می‌گیرد؛ به صورت کلی می‌توان یک مجموعه مشترک از خاصیت های این سنگ ها را برای انگشتر چند جواهر در نظر گرفت. به عنوان مثال به خواص زیر توجه کنید:

  • جذب انرژی مثبت و دفع انرژی منفی
  • ایجاد دایره ارتعاشی از انرژی
  • نشاط آور و ایجاد کننده آرامش
  • تقویت روح و روان
  • تنظیم کننده دستگاه عصبی
  • افزایش گردش خون
  • و ...

قیمت انگشتر چند جواهر چگونه محاسبه می‌شود؟

این نکته شایان ذکر است که به صورت دقیقی نمی‌توان یک معیار و ملاک معین در قیمت گذاری برای خرید انگشتر چند جواهر عنوان کرد. در واقع قیمت این انگشتر بر اساس دو عامل اصلی محاسبه می‌شود. عامل اول نگین‌ها هستند و عامل دوم نیز رکاب انگشتر می‌باشد. برای ساخت این انگشتر نگین های گوناگون را برش داده و به صورت چند وجهی در می‌آورند. وزن نگین و نوع آن اولین و مهمترین بخش در قیمت گذاری است. به عنوان مثال در انگشتر چند جواهری که دارای نُه نگین است، در واقع قیمت هر نُه عدد نگین انگشتر، محاسبه می‌شود. البته از آنجا که غالباً برش ها بسیار کوچک هستند، چند نگینه بودن تاثیر زیادی روی قیمت نخواهد گذاشت.

دومین موردی که تاثیر زیادی هنگام قیمت گذاری انگشتر چند جواهر دارد، رکاب انگشتر است. در رکاب، قیمت نقره، وزن آن و همچنین اُجرت ساخت و نقش و نگار روی رکاب، لحاظ خواهند شد. البته این انگشتر را گاهی اوقات با رکاب طلا هم می‌سازند که دیگر برای استفاده آقایان مناسب نخواهد بود. نکته مهم این است که باید به دنبال خرید انگشتر چند جواهر اصل و غیرتقلبی باشید.

 

فروشگاه خرید انگشتر چند جواهر

فروشگاه خرید انگشتر چند جواهر

خرید انگشتر چند جواهر اصل از حجره شوشتری

هنگام خرید انگشتر چند جواهر زیباترین رکاب ها، جذاب‌ترین نگین ها و بهترین نوع تراش ها را برای انتخاب در اختیار داشته باشید. با مراجعه به گالری محصولات فروشگاه حجره شوشتری می‌توانید این انگشتر خاص و دلنشین را با مناسب‌ترین قیمت ها و به صورت مستقیم خریداری نمایید. انگشتر های چند جواهر حجره شوشتری دارای طرح های بسیار جذابی است که مانند آن را به سختی پیدا خواهید کرد. کلیه نگین ها و محصولات در این فروشگاه با ضمانت اصالت به مشتریان و همراهان گرامی تقدیم می‌شوند. شما همچنین می‌توانید سفارشات اختصاصی خود را به راحتی ثبت و سپس آنها را درب منزل خود دریافت کنید.


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
چهار شنبه 17 آبان 1402

در این مقاله با سنگ فیروزه اصل آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست که چگونه اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهیم.

بیشتر بخوانید
جمعه 25 فروردین 1402

اگر به دنبال درخشان کردن مجدد محصولات ساخته شده از نقره هستید، با ما همراه باشید تا با 8 روش مختلف تمیز کردن نقره در خانه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
دوشنبه 21 فروردین 1402

اگر می‌خواهید بدانید که قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در مورد معنای هر یک نکاتی را خدمت شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید
پنج شنبه 20 بهمن 1401

نقره یکی از انواع متریال‌های فلزی است که برای ساخت بسیاری از زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقره می‌تواند جایگزین مناسبی برای طلای گران‌قیمت این روزها باشد. این درحالی است که کیفیت نقره نیز بسیار بالا بوده و افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید ست نقره با قیمت های مناسب کنند.

بیشتر بخوانید
DNN