• 1098
  • 1876 مرتبه
مدل های انگشتر نقره مردانه

مدل های انگشتر نقره مردانه

1400/01/26

مدل انگشتر نقره مردانه

در دین و فرهنگ ما استفاده از انگشتر جنس طلا، برای مردان به دلیل مواردی منع شده است و در مقابل توصیه‌های فراوانی به استفاده از انگشتر نقره با سنگ‌های مختلف شده است. از این جهت بزرگان ما در روایات متعدد به استفاده از انگشتر عقیق و سایر مدل‌های انگشتر نقره مردانه اشاره کرده اند و محاسن بیشماری را برای استفاده از آن‌ها برشمرده اند.
خواسته شما و نیازتان از یک انگشتر، مدل انگشتر نقره شما را تایین می‌کند. متخصصان ما در حجره شوشتری با بیش از ۵۰ سال سابقه، و تخصصی که در اختیار دارند براساس سلیقه شما مدل انگشتر نقره مردانه را طراحی و در نهایت خواهند ساخت. مدل‌های بیشماری برای سفارش انگشتر نقره موجود است و از بین آنها می‌توانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. شما می‌توانید از بین بیشمار طرح موجود برای رکاب انگشتر نقره خود، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید یا طرح مورد نظرتان را به متخصصان ما بگویید تا در کمترین زمان، انگشتر را برای شما آماده سازند. 

مقدمه

مدل‌های انگشتر نقره مردانه نسبت به نوع ساخت، دست ساز و ماشینی، همینطور سنگ به کار رفته در انگشتر با یکدیگر متفاوت است. این مدل‌ها وابسته به چند عامل است که آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند و در شکل ظاهری و قیمت آنها تاثیر گذار خواهد بود که آنها را یک به یک بررسی می‌کنیم. برای مطالعه بیشتر در ارتباط با نحوه قیمت گذاری انگشتر نقره می‌توانید مقاله زیر را مطالعه فرمایید. 

نحوه قیمت گذاری انگشتر نقره

نوع انگشتر نقره، ساده، رکاب و سنگ

انگشتر‌های ساده که به عنوان حلقه از آن‌ها یاد می‌شود از معمول ترین نوع انگشتر‌ها به حساب می‌آیند که طراحی ساده و خاصی دارند. حلقه‌های نقره در طرح و اندازه‌های مختلفی قابل سفارش است. این مدل انگشتر نقره مردانه از قیمت مناسبی برخوردار هستند و نسبت به وزن و مقدار کاری که برای طراحی آنها صورت گرفته، قیمت گذاری می‌شوند. 
اما نوع دیگر انگشتر نقره مردانه که دارای سنگ و رکاب می‌شود، در ایران بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. رکاب‌های انگشتر نقره نیز در طرح‌های بیشماری قابل سفارش است. دلیل به کار بردن کلمه رکاب نوع طراحی آن است که به معنی نگه دارنده سنگ می‌باشد. رکاب‌ها نیز می‌تواند به اشکال مختلفی طراحی شود. در ساخت رکاب آنچه تایین کننده قیمت آن است نوع ساخت و طراحی آن می‌باشد. بدیهی است رکابی که با آینه کاری، اره کاری، قلم زنی و شبکه کاری‌های زیبایی ساخته شده باشد، قیمت بالاتری نسبت با انواع ساده تر آن خواهد داشت. 

نوع ساخت انگشتر نقره مردانه

ساخت مدل‌های انگشتر نقره مردانه به سه روش مختلف صورت می‌گیرد. انگشتر‌هایی که توسط ماشین، به صورت انبوه تولید و عرضه شده اند که در نتیجه از کیفیت و زیبایی کم تری برخوردار هستند. تمام ارزش این مدل انگشتر‌ها به وزن نقره به کار رفته در آن است. 
نوع دوم اما انگشتر‌هایی که توسط ماشین ساخته شده است اما در تعداد محدود و با کیفیت بالا عرضه شده است. ساخت این مدل انگشتر‌ها با صرف زمان و تخصص بیشتری صورت گرفته تا ارزش آنها در بازار فروش نسبت به نوع اول بیشتر باشد.

انگشتر‌های برند‌های معروف معمولا به این روش ساخته می‌شوند و به همین دلیل قیمت بالاتری نیز دارند. اما قدیمی‌ترین روش ساخت انگشتر، نوع دست ساز آن است که در مواردی که توسط استاد کارهای این زمینه ساخته می‌شود که بهترین روش ساخت مدل‌های انگشتر نقره به شمار می‌روند. با در نظر گرفتن خواسته هر فرد از طرح انگشتر دلخواه خود، توصیه می‌کنیم برای رسیدن به انگشتر مورد نظرتان، آن را به صورت دست ساز سفارش دهید. 

طراحی و میزان نقره، سنگ به کار رفته

طراحی انگشتر‌ها امروزه به اشکال بسیار متنوعی قابل اجرا است. با به کارگیری بروز ترین ابزار و تکنولوژی قادر خواهیم بود، انگشتر را به هر صورت و اندازه که مورد نظرمان است، بسازیم. سلیقه افراد در اندازه انگشتر‌ها متفاوت است. افرادی از انگشتر‌های ظریف که رکاب بسیار ساده ای دارند، استقبال می‌کنند، در مقابل افرادی علاقه به انگشتر‌هایی دارند که رکاب سنگین و سنگ‌های درشت تری دارند. اینها تماما به سلیقه شما بستگی دارد اما بدانید که این عوامل بر قیمت و کیفیت انگشتر نقره شما تاثیر گذار است. هر چه کار بر روی رکاب انگشتر بیشتر باشد طبیعتا وزن آن را نیز افزایش خواهد داد. 
طرح‌هایی هستند که بر روی رکاب‌های کوچک قابل اجرا نیست و ناگزیر باید اندازه انگشتر تغییر داده شود. همینطور اندازه سنگ انگشتر، بر نوع طراحی انگشتر تاثیر خواهد گذاشت. سنگ‌های قیمتی و بزرگ به رکابی نیاز دارد که بتواند به درستی سنگ را مهار کند و از جدا شدن آن جلوگیری کند. 

انواع سنگ‌های انگشتر نقره مردانه

برای انگشتر خود می‌توانید از بیشمار مدل سنگ خارجی و داخلی استفاده کنید که هر کدام از نظر ظاهر و ارزش با یکدیگر متفاوت است. سنگ‌ها دارای خواص گوناگونی هستند و همانطور که بزرگان دینی ما به آنها اشاره کرده اند، هر کدام می‌تواند کارایی متفاوتی برای شما داشته باشد.

انتخاب سنگ مناسب تنها با در نظر گرفتن ظاهر آن، توصیه نشده و با آگاهی از خواص هر یک از سنگ‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را از بین آنها داشته باشید. برای سنگ فیروزه محاسنی ذکر شده مانند: استجابت دعا، بی نیازی و دوری از فقر، که در کنار زیبایی منحصر بفرد سنگ فیروزه می‌توانید از انرژی‌های نهان آن نیز بهره مند شوید. به منظور آگاهی از خواص انگشتر‌های نقره می‌توانید مقاله خواص انگشتر نقره را مطالعه فرمایید.
به عنوان مثال برای عقیق نیز مواردی مانند: رفع غم، گشایش رزق و سبب ایمنی از بلایا ذکر شده است. همچنین شما می‌توانید از سنگ‌هایی مانند یاقوت، در نجف، شرف شمس، حدید و سنگ‌های قیمتی دیگر که در کشور‌های آفریقایی و اروپایی استخراج و ساخته می‌شوند، استفاده کنید. 

سخن پایانی

همانطور که اشاره شد، مدل انگشتر نقره مردانه بستگی به خواسته و سلیقه فرد دارد. اما با داشتن آگاهی از تفاوت‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

حجره شوشتری با سابقه درخشان، توانسته در بیش از نیم قرن فعالیت، اعتماد و رضایت مشتریان خود را جلب کند. در راستای همکاری با شما عزیزان، ما با تجربه ای که از تلاش فراوان در این سال‌ها کسب کرده ایم شما را در انتخاب بهترین گزینه انگشتر برای شما، یاری خواهیم کرد. در ادامه تعدادی از مهمترین مدل انگشتر نقره مردانه که به صورت اختصاصی توسط متخصصان ما در مجموعه حجره شوشتری طراحی شده اند را مشاهده کنید.

برای مشاهده محصولات بیشتر می‌توانید به صفحه فروشگاه ما مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
DNN