• وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا

خرید انگشتر زمرد کلمبیا، نگینی از قلب طبیعت

تا به حال به این فکر افتاده‌ اید که جلوه و نمایی از طبیعت را همواره در اختیار خود داشته باشید؟ با خرید انگشتر زمرد کلمبیا این ایده امکان پذیر است! زمرد کلمبیا یکی از انواع خاص زمرد بوده که شیک بودن ظاهر آن می‌تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند. در واقع این مدل از زمرد را می‌توان ارزشمندترین، خاص‌ترین و جذاب‌ترین نوع زمرد دانست. رنگ، ظاهر، خواص و هر چیز دیگری را که شما از یک انگشتر می‌خواهید، به راحتی می‌توانید در این نوع از زمرد به دست آورید. همچنین اگر تمایل دارید بدانید که انگشتر زمرد کلمبیا را از کجا می‌توان تهیه کرد و اگر دوست دارید با خصوصیات و ویژگی های جذاب این انگشتر آشنا شوید، تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید.

خرید انگشتر زمرد کلمبیا
خرید انگشتر زمرد کلمبیا

مشخصات انگشتر زمرد کلمبیا

قبل از خرید انگشتر زمرد کلمبیا ابتدا بهتر است این محصول را بشناسید تا جذابیت آن برای شما چند برابر شود. همانطور که از نام این نگین پیداست، زمرد کلمبیا از کشور کلمبیا استخراج می‌شود. اولین بار اسپانیایی هایی که برای فتح کلمبیا وارد خاک این کشور شدند، زمرد بسیار زیبایی را در مزارع و روستاها پیدا کرده و سپس آن را استخراج کردند. در حال حاضر معادن منطقه پنیاس، بلانکاس، موزو، لاپیتا و کوسکوئز جزو معروف‌ترین و غنی‌ترین معادن این زمرد هستند. زمرد کلمبیا سنگ بسیار شیک و دلنشینی است. این سنگ دارای ظاهری متلاطم، مواج و آشفته می‌باشد. اگر با دقت به درون این سنگ توجه کنید، گویی امواج دریا در حال حرکت به سمت ساحلی هستند که هرگز به مقصد خود نمی‌رسند!
درون سنگ زمرد کلمبیا، یک پدیده بسیار جذاب به نام بال پروانه وجود دارد. این پدیده به معنای وجود جلوه اپتیکی در سنگ است که ارزش آن را چندین برابر می‌کند. پرتوهای غبار مانندِ درون سنگ زمرد، نشان دهنده این پدیده هستند. این مدل از زمرد در طیف رنگی وسیعی از رنگ سبز قرار دارد. هر چقدر که رنگ سبز در آن اشباع شده تر و پررنگ تر باشد، نشان از کیفیت بیشتر سنگ است. البته استخراج زمرد کلمبیا کار آسان و پیش پا افتاده ای نمی‌باشد. طبق آمار از هر نوبت استخراج، هزار قطعه سنگ خارج شده که تنها به تعداد انگشتان دست از آنها زمرد باکیفیت حاصل می‌شود.

آشنایی با زمرد کلمبیا
آشنایی با زمرد کلمبیا

خواص انگشتر زمرد کلمبیا چیست؟

اگر به دنبال بهره مند شدن از خواصی ویژه‌ به وسیله انگشتر خود هستید، پس توصیه می‌کنیم خرید انگشتر زمرد کلمبیا را تجربه کنید. این انگشتر دارای ویژگی های منحصر به فرد و جذابی می‌باشد که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. همانطور که می‌دانید زمرد سنگی باستانی بوده که در میان اقوام مختلف مورد استفاده و احترام می‌باشد. از بوداهای هندی، دالایی لامای تبتی، پادشاهان مصری، یونانی و رومی گرفته تا مردم عادی و حتی اهل بیت گرامی اسلام (علیهم السلام) و علمای دینی، همگی از این سنگ زیبا و خاص استفاده کرده اند. شاید بتوان یکی از دلایل این شهرت و محبوبیت زمرد را همین خواص کم نظیر محسوب کرد. جالب است بدانید اشراف و بزرگان به محض به دنیا آمدن فرزندانشان، این سنگ را دور گردن آنها می‌انداختند. آنها معتقد بودند زمرد می‌تواند صرع، جادو و آثار حسادت را از کودکانشان دور کند. 
برخی از خواص انگشتر زمرد کلمبیا را می‌توان مختص به روح و روان و بعضی دیگر را می‌توان مربوط به سلامتی جسمی دانست. البته از نظر ما هر دو دسته به یکدیگر متصل اند. یعنی قطعاً آن جسمی سالم خواهد بود که روح سالمی داشته باشد. به همین جهت به صورت کلی خواص این سنگ زیبا و چشم نواز به شرح زیر می‌باشد:

  • زمرد در تولید انرژی و ایجاد حال خوب بسیار مفید است.
  • املاح موجود در زمرد و همچنین دایره ارتعاشی آن می‌تواند در تصفیه خون موثر باشد.
  • ترکیب نقره و سنگ زمرد برای افزایش گردش خون مفید است.
  • زمرد می‌تواند موجب افزایش اعتماد به نفس شود.
  • سنگ زمرد در تنظیم ضربان قلب مفید است.
  • دفع کننده امواج منفی است.
  • نماد عشق، محبت و دلسوزی است.
  • تاثیر بسیاری بر چاکراهای مختلف از جمله چاکرای چهارم دارد.
  • از این سنگ برای مدیتیشین نیز استفاده می‌کنند.

 

جایگاه زمرد در اسلام

خرید انگشتر زمرد کلمبیا یا هر مدل زمرد دیگر در دین اسلام نیز توصیه شده است. اسلام توجه ویژه‌ای به خواص سنگ ها دارد. روایات و احادیث مختلفی درباره انگشترها، سنگ ها و خواص آنها وجود دارد. از پیامبر اکرم (ص) روایت شده که انگشتر زمرد فقر را دور می‌کند. زمرد یکی از انگشترهای حضرت علی (ع) نیز بوده است. امام رضا (ع) نیز زمرد را برای دفع فقر و افزایش رزق و روزی موثر دانسته اند. انگشتر زمرد کلمبیا مردانه می‌تواند انگشتر مناسبی به جای حلقه ازدواج هم باشد؛ زیرا همانطور که می‌دانید استفاده از طلا برای مردان در اسلام حرام است و این انگشتر، زیبایی کافی برای تبدیل شدن به یک انگشتر ماندگار را دارد.

خواص انگشتر زمرد کلمبیا
خواص انگشتر زمرد کلمبیا

تشخیص زمرد کلمبیا اصل

خرید انگشتر زمرد کلمبیا اصل، چالش های فراوانی به همراه دارد. مهمترین چالش آن، پیدا کردن نگین اصلی و غیرتقلبی می‌باشد. همانطور که می‌دانید زمرد کلمبیا سنگی کمیاب و بسیار ارزشمند است. دلال ها، واسطه ها و همچنین افراد سودجو، اقدام به فروش سنگ های تقلبی با قیمت های غیر واقعی کرده اند. برای جلوگیری از این اتفاق، زمرد کلمبیا شناسنامه دار وارد بازار شد. سنگ شناسنامه دار در واقع سند و مدرکی برای اصل و واقعی بودن محصول است. در این شناسنامه وزن نگین، قیراط آن و محل استخراج به همراه مشخصات دیگر ذکر شده اند. البته هر فروشنده ای زمرد شناسنامه دار را در اختیار مشتریان خود قرار نمی‌دهد. 
در کنار این مسئله بهتر است انواع روش تشخیص زمرد کلمبیا اصل را هم بدانید. هرچند به صورت قطعی نمی‌توان به این روش‌ها اعتماد کرد اما باز هم می‌توانند تا حدودی شما را یاری کنند. برای تشخیص زمرد کلمبیا به موارد زیر توجه کنید:

  • درون زمرد اصل، شفاف نبوده و خطوط شکسته در سنگ دیده می‌شود؛ مگر اینکه زمردی بسیار مرغوب و گرانبها باشد که معمولاً این کیفیت از زمرد را نمی‌توان به راحتی در بازار پیدا کرد.
  • زمرد اصل می‌تواند روی شیشه خراش ایجاد کند.
  • اشعه ماوراء بنفش از زمرد اصل عبور نمی‌کند.

 

خرید انگشتر زمرد کلمبیا از حجره شوشتری

اگر به دنبال بهترین و بزرگترین مرجع خرید انگشتر زمرد کلمبیا هستید، با فروشگاه حجره شوشتری آشنا شوید. این فروشگاه به عنوان عرضه کننده انواع انگشتر زمرد کلمبیا به صورت مستقیم، منبعی غنی برای در امان ماندن از واسطه ها و محصولات تقلبی است. کلیه محصولات با ضمانت اصالت و کیفیت به دست شما خواهند رسید. با این حال، مناسب‌ترین قیمت انگشتر زمرد کلمبیا را نیز می‌توانید در حجره شوشتری به دست آورید. ما با حذف واسطه ها و همچنین ارائه بهترین محصولات، لبخند رضایت را بر لبان شما می‌نشانیم.
 


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
چهار شنبه 17 آبان 1402

در این مقاله با سنگ فیروزه اصل آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست که چگونه اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهیم.

بیشتر بخوانید
جمعه 25 فروردین 1402

اگر به دنبال درخشان کردن مجدد محصولات ساخته شده از نقره هستید، با ما همراه باشید تا با 8 روش مختلف تمیز کردن نقره در خانه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
دوشنبه 21 فروردین 1402

اگر می‌خواهید بدانید که قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در مورد معنای هر یک نکاتی را خدمت شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید
پنج شنبه 20 بهمن 1401

نقره یکی از انواع متریال‌های فلزی است که برای ساخت بسیاری از زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقره می‌تواند جایگزین مناسبی برای طلای گران‌قیمت این روزها باشد. این درحالی است که کیفیت نقره نیز بسیار بالا بوده و افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید ست نقره با قیمت های مناسب کنند.

بیشتر بخوانید
DNN