خرید انگشتر زمرد بایرون و آشنایی با آن

تا به حال تجربه خرید انگشتر زمرد بایرون را داشته اید؟ زمرد سنگ فوق العاده شیک و زیبایی است که چند هزار سال قدمت دارد. از این سنگ در طول تاریخ به عنوان انواع زیورآلات از جمله گردنبند، تاج، دستبند و انگشتر استفاده شده است. تقریباً می‌توان گفت این سنگ شهرتی جهانی داشته و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که آشنایی و شناختی از زمرد نداشته باشد. این مسئله در حالی است که زمرد انواع گوناگونی داشته و هر کدام از مدل‌های زمرد نیز ویژگی های خاص خودشان را دارند. بعید است تا به حال نامی از زمرد بایرون شنیده باشید. در این نوشتار قصد داریم این مدل از زمرد را به صورت کامل بررسی کرده و خواص آن را به شما بیان کنیم. همراه ما باشید.
 


خرید انگشتر زمرد بایرون

زمرد بایرون چیست؟

دانستن نکاتی مهم قبل از خرید انگشتر زمرد بایرون بسیار ضروری است چرا که ممکن است این اطلاعات در تصمیم گیری شما تاثیر داشته باشند. گفته شد که زمرد جایگاه ویژه ای میان طرفداران انگشتر های زینتی دارد. این سنگ که غالباً با رنگ سبز شناخته می‌شود، در معادن پراکنده ای در سراسر جهان یافت می‌شود. به عنوان مثال در مقاله خرید انگشتر زمرد کلمبیا، مدل کلمبیایی زمرد را به خوبی برایتان شرح داده ایم. یکی از دلایل خاص بودن زمرد، نحوه شکل گیری و فرایند به وجود آمدن آن است. در واقع زمرد برای به وجود آمدن به پنجاه الی صد سال و شاید هم بیشتر زمان نیاز دارد. قرار گرفتن در معرض فشار هسته مرکزی زمین و مواد مذاب، ترکیب مواد معدنی مختلف و در نهایت استخراج سنگ از دل زمین، یک فرایند بسیار طولانی است.
این در حالی است که میزان تقاضای مردم برای نگین زمرد، بیش از مقدار استخراج این سنگ جذاب است. به همین جهت محققین و سنگ شناسان دست به یک کار جالب زده و به ایده ای خارق العاده جامه عمل پوشاندند! آنها در آزمایشگاه، مراحل طولانی مدت شکل گیری زمرد را حذف کرده و با ساخت زمرد آزمایشگاهی، محصولی خاص را در کمترین زمان به وجود آوردند. این زمردهای آزمایشگاهی نیز دارای دسته بندی های مختلفی می‌باشند. یکی از انواع زمردهای آزمایشگاهی، بایرون نام دارد. این نگین سبز رنگ، زیبایی چشم نواز داشته که می‌تواند در همان نگاه اول، نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند.

آشنایی با زمرد بایرون
آشنایی با زمرد بایرون

آیا انگشتر زمرد بایرون تقلبی است؟

یک تردید مهم که در هنگام خرید انگشتر زمرد بایرون برای مراجعه کنندگان به وجود می‌آید، تصور تقلبی بودن این انگشتر می‌باشد. اینکه می‌گوییم زمرد بایرون در آزمایشگاه ها ساخته می‌شود، به معنای تقلبی بودن آن نیست. به صورت کلی انواع زمردی که از دل زمین به صورت طبیعی به دست می‌آیند بسیار اندک است. به عنوان مثال در مقاله خرید انگشتر زمرد زامبیا مردانه، یکی از انواع زمرد طبیعی را به شما معرفی کردیم. انگشتر زمرد بایرون مردانه تمامی خواص زمرد طبیعی را دارد. در واقع این محصول خاص، با استفاده از علم سنگ شناسی و ترکیب کانی ها و مواد مختلف به دست آمده است؛ در حالی که زمرد تقلبی تنها از جنس شیشه و یا سنگ های رنگی می‌باشد. اگر زمرد بایرون را با دقت تماشا کنید، می‌توانید مواد و املاح طبیعی را درون آن مشاهده نمایید. برخی از انواع زمردهای آزمایشگاهی به شرح زیر می‌باشد:

  • زمرد بایرون
  • کیمبرلی زمرد
  • زمرد لنیکس
  • لیند زمرد
  • زمرد چتم

زمرد تقلبی در واقع اسامی مختلفی دارد. به عنوان مثال: زمرد هند، زمرد شرق و ... اگر با این اسامی مواجه شدید، بدانید که با زمرد اصلی طرف نیستید. از روش های مختلفی مانند عبور اشعه ماوراء بنفش، عبور نور، وجود املاح معدنی و داشتن شناسنامه برای تشخیص زمرد اصل استفاده می‌شود.

خواص انگشتر زمرد بایرون چیست؟

شاید قبل از خرید انگشتر زمرد بایرون در مورد خواص آن سوال داشته باشید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند آزمایشگاهی بودن بایرون به معنای خاصیت نداشتن آن می‌باشد. در واقع چیزی که باعث به وجود آمدن تمام خواص زمرد می‌شود، مواد معدنی و املاح موجود در آن است. این مواد با یکدیگر ترکیب شده و نتیجه شگفت انگیزی را می‌سازند. در زمرد بایرون نیز می‌توان این مواد را پیدا کرد؛ چرا که فرایند به وجود آوردن این زمرد در آزمایشگاه، در واقع ترکیب کردن همین مواد با یکدیگر است. به بیانی ساده تر، هر خواصی که در زمردهای مرغوب دیگر وجود دارند، در بایرون نیز به صورت کامل دیده می‌شوند.
برای بیان خواص انگشتر زمرد بایرون، به صورت کلی و مختصر می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • ایجاد حس نشاط و انرژی
  • بالابردن روحیه و اعتماد به نفس
  • کمک به گردش خون
  • ایجاد تعادل روانی و عصبی
  • جلوگیری از خشم و عصبانیت
  • درمان افسردگی
  • جذب کننده انرژی مثبت
  • دفع کننده انرژی منفی


خواص انگشتر زمرد بایرون

قیمت نگین زمرد بایرون چقدر است؟

خرید انگشتر زمرد بایرون با توجه به زیبایی خاص و جذابیت منحصر به فردی که دارد، از درصد تقاضای بالایی برخوردار است. باز هم لازم است یادآوری کنیم که آزمایشگاهی بودن بایرون، باعث کم شدن ارزش آن نخواهد شد. در واقع زمرد بایرون نیز در میان سنگ های قیمتی و گرانبها قرار دارد. قیمت گذاری نگین زمرد بایرون با در نظر گرفتن عوامل مختلفی صورت می‌گیرد. این سنگ نیز مانند سنگ‌های دیگر با توجه به وزن، تراش، اشباع رنگ و کیفیت آن قیمت گذاری می‌شود.
البته لازم است بدانید درصد بالایی از قیمت انگشتر زمرد بایرون در بازار، تحت تاثیر واسطه‌ها است. این افراد با ارائه محصولات تقلبی و یا دریافت سودی غیر منصفانه، بازار را دچار تلاطم و آشفتگی می‌کنند. در واقع بسیاری از انگشترها قبل از اینکه به دست شما برسند، عده ای از این واسطه ها را پشت سر گذاشته که هر کدام از اینها سود خود را بر روی محصول اعمال کرده اند. پس بهترین کار برای کاهش دادن هزینه‌ خرید، کم کردن این واسطه ها و نزدیک شدن به منبع اصلی می‌باشد. اگر پیدا کردن چنین منبعی برای شما مهم و در عین حال دشوار است، به این پیشنهاد ما توجه کنید.

خرید انگشتر زمرد بایرون از فروشگاه حجره شوشتری

فروشگاه حجره شوشتری همان گزینه‌ای است که به آن نیاز دارید. خرید انگشتر زمرد بایرون در این فروشگاه به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می‌شود. علاوه بر موضوع کاهش هزینه‌ها، کیفیت زمرد بایرون و سایر محصولات نیز در این فروشگاه فوق العاده است. طرح های متنوع، رکاب های زیبا و سنگ هایی با اشباع رنگی خیره کننده از جمله ویژگی های محصولات حجره شوشتری است. این فروشگاه با توجه به سابقه بسیار موفق و اعتباری که از اعتماد مشتریان عزیز به دست آورده تبدیل به یکی از خوش‌نام ترین فروشگاه های انگشتر و جواهرآلات شده است. هم اکنون می‌توانید برای ثبت سفارشات اختصاصی و خرید محصولات، با تیم پشتیبانی تماس برقرار کنید.
 


نام:
ایمیل:
پیغام:
کد مقابل را وارد کنید ...
آخرین اخبار و مطالب
چهار شنبه 17 آبان 1402

در این مقاله با سنگ فیروزه اصل آشنا خواهیم شد و خواهیم دانست که چگونه اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهیم.

بیشتر بخوانید
جمعه 25 فروردین 1402

اگر به دنبال درخشان کردن مجدد محصولات ساخته شده از نقره هستید، با ما همراه باشید تا با 8 روش مختلف تمیز کردن نقره در خانه آشنا شوید.

بیشتر بخوانید
دوشنبه 21 فروردین 1402

اگر می‌خواهید بدانید که قرار گرفتن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا در مورد معنای هر یک نکاتی را خدمت شما بیان کنیم.

بیشتر بخوانید
پنج شنبه 20 بهمن 1401

نقره یکی از انواع متریال‌های فلزی است که برای ساخت بسیاری از زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. نقره می‌تواند جایگزین مناسبی برای طلای گران‌قیمت این روزها باشد. این درحالی است که کیفیت نقره نیز بسیار بالا بوده و افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید ست نقره با قیمت های مناسب کنند.

بیشتر بخوانید
DNN