• 1100
  • 2907 مرتبه
مدل های انگشتر نقره زنانه

مدل های انگشتر نقره زنانه

1400/03/26

مدل های انگشتر نقره زنانه

مدل های انگشتر نقره زنانه بسیار متنوع هستند و دنیایی از طرح ها، زیبایی ها و درخشندگی را به شما ارزانی می دارند. تنوع بسیار بالای این محصولات به شما کمک می‌کند تا بتوانید با هر سلیقه ‌ای که دارید به راحتی انتخاب مد نظر خود را انجام دهید. اما نکته قابل توجه اینجاست که انتخاب مدل های انگشتر نقره زنانه بسیار حائز اهمیت می‌باشد چرا که این انتخاب، به نوعی نمودی از شخصیت شما تلقی می‌شود و با انتخاب درست شما می توانید زیبایی خیره کننده انگشتر را دو چندان کنید و حضور خود را درخشان تر به نمایش بگذارید. ما در این نوشتار قصد داریم به شما کمک کنیم تا مدل های انگشتر نقره زنانه و کاربرد های مختلف آن ها را بشناسید و با انتخاب درست انگشتر، در هر کجا زیبایی را همراه خود داشته باشید.
حجره شوشتری ضمن حفظ کیفیت و اخلاق مداری و ارائه قیمت مناسب، سعی در پوشش دهی سلیقه های مختلف داشته و عرضه تنوع بالا در تولید و طراحی رکاب انگشتر نقره را با بهره گیری از هنر ناب استادکاران بازار امام رضا (ع) مشهد، جزء اولویت های کار خود قرار داده است. شما می توانید با خیال راحت و مطمئن، انگشتر نقره مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمائید. برای مطالعه بیشتر در ارتباط با مدل های مختلف انگشتر نقره، می توانید لینک زیر را مطالعه فرمائید:

    مدل های انگشتر نقره مردانه

در سال های اخیر، جدید ترین جواهرات به ویژه مدل‌ های انگشتر نقره زنانه، گاهی فاخرتر و زیباتر از انواع طلا و پلاتین ساخته می‌شوند. استفاده از انگشتر‌ها در استایل زنانه، یکی از پرطرفدار ترین ترند ‌های این روزها است و به همین دلیل باید در انتخاب این محصولات بسیار دقت کرد چرا که هر انگشتر، مربوط به مراسم و مناسبت خاص خود می‌باشد. به یاد داشته باشید که بسته به تنوع مدل ‌های انگشتر نقره زنانه، قیمت آن ‌ها نیز متنوع می‌شود. عواملی همچون وزن انگشتر، نوع سنگ به کار رفته در آن و نحوه ساخت در قیمت انگشتر نقره تاثیر مستقیم و قابل توجهی دارند. ما در این بخش قصد داریم توضیحات جامع و کاملی در خصوص مدل‌های انگشتر نقره زنانه به شما ارائه دهیم. 

 

>معرفی انواع مدل های انگشتر نقره زنانه

مدل‌ های انگشتر نقره زنانه بسیار متنوع هستند که از جمله آنها می ‎توان به انگشتر ‎های سولیتر، اترنیتی رینگ، اسپرت، مجلسی و انگشترهایی با سنگ های طبیعی و نیمه قیمتی اشاره کرد. شناخت مدل های انگشتر نقره زنانه به شما کمک می‌کند تا انگشتر مناسب مراسم و استایل مورد نظر خود را بیابید چرا که به عنوان مثال انگشتر های سولیتری مناسب تیپ ‌های اسپرت و انگشتر ‌های اسپرت بدون نگین، مناسب مراسم های رسمی تر مانند عروسی خواستگاری و ... نیستند. این شناخت اولیه به شما کمک می‌کند تا بهترین و مناسبترین انگشتر مخصوص خود را تهیه کرده و با لذت از آن استفاده کنید.

انگشتر سولیتر یا تک نگین

در بین مدل های انگشتر نقره زنانه، انگشتر های سولیتر (معنای یک عدد یا تکی) برای مراسمات خواستگاری مناسب تر می‌باشند چرا که در عین سادگی، بسیار خیره کننده هستند. انگشتر‌های سولیتر در واقع از یک نگین بزرگ در وسط و نگین ‌های کوچکتر در اطراف آن ساخته شده ‌اند. انگشترهای سولیتر بر اساس شکل نگین سولیتر به کار رفته در آن، خود به چند دسته تقسیم می شوند. انگشتر ‌های سولیتر با نگین گرد، نگین مستطیلی یا مربعی، نگین بیضی، نگین اشکی، نگین قلبی که هر کدام از آنها مناسب فرم دست های مختلف می‌باشند.

اترنیتی رینگ یا دور تا دور نگین

اترنیتی به معنای ابدیت است به همین دلیل به این انگشتر ها، انگشتر های بی نهایت می گویند چرا که هر چه انگشتر را بچرخانیم، حلقه ای تمام نشدنی از نگین ها را مشاهده می کنیم و این دور بی‌نهایت ادامه خوهد داشت. همچنین می‌توان به این نکته اشاره کرد که ظاهر این مدل از انگشتر ها شبیه به حلقه ازدواج می‌باشد. از بین مدل های انگشتر نقره زنانه، معمولاً این مدل را بعد از گذشت چند سال از آشنایی هدیه می دهند چرا که می‌ توانند عشق بی نهایت را به شریک زندگی  خود به صورت نمادین نشان دهند. اترنیتی رینگ ها براساس اندازه نگین به کار رفته در آنها به دو دسته تقسیم می شوند اترنیتی رینگ ها با نگین ریز و اترنیتی رینگ ها با نگین درشت. این انگشترها را می توان به صورت تکی و یا همراه با انگشتر سولیتر به عنوان پشت حلقه استفاده کرد. استفاده همزمان انگشتر سولیتر و اترنیتی، درخشندگی دو چندان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

انگشتر اسپرت یا بدون نگین

اگر از میان مدل های مختلف انگشتر نقره زنانه به این طرح علاقه مند هستید، پیشنهاد ما به شما این است که از چند انگشتر به صورت همزمان استفاده کنید. انگشتر های اسپرت بدون نگین، این روزها بسیار پرطرفدار شده اند که بسته به سلیقه و انتخاب شما، می‌توانند رنگ‌های نقره‌ای، طلایی یا رزگلد داشته باشند. از این انگشتر ها برای استایل های اسپرت، مهمانی های دوستانه و گشت و گذارهای روزانه استفاده می شود. دقت کنید که برای مراسم های رسمی بهتر است از آنها استفاده نکنید.

انگشتر مجلسی نگین دار

بگذارید همین ابتدا بیان کنیم که انگشتر مجلسی نگین ‌دار، یکی از بهترین انتخاب ‌ها از بین انواع مدل های انگشتر نقره زنانه است و هر خانمی باید یکی از آن‌ها را در کالکشن خود داشته باشد. این انگشترها برای سنین مختلف مناسب هستند چرا که اگر این انگشتر‌ ها را با نگین رنگی مثلاً رنگ قرمز یا صورتی انتخاب کنید، اسپرت تر بوده و برای سنین پایین مناسب هستند و اگر با نگین ‌های سبز تیره و یا یاقوتی انتخاب بپسندید، کلاسیک تر هستند و برای افرادی با سنین بالاتر مناسب‌اند. البته طرح به کار رفته برای انگشتر نقره، در انتخاب آن بسیار حائز اهمیت است و می‌توان برای یک خانم جوان علاقمند به انگشتر با نگین سبز زمردی، انگشتری طراحی کرد که مناسب سن و سلیقه او باشد.
 

انگشتر های با سنگ های طبیعی و نیمه قیمتی

اگر به صورت همزمان، علاقه مند به اصالت و زیبایی خیره کننده هستید، بهترین انتخاب از بین مدل های انگشتر نقره زنانه، انگشتر هایی با سنگ طبیعی هستند. این انگشتر ها با طراحی منحصر به فرد خود و سنگ هایی با سایز نسبتاً بزرگ، توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کنند و نشان دهنده تبلور طبیعت در استایل شما است. شما می‌توانید از سنگ ‌هایی نظیر عقیق، اوپال، یشم، کوارتز، تورمالین آبی، آمیتیست بنفش، سیترین زرد و شرف شمس برای انگشتر خود استفاده کنید.
همیشه به کار بردن سنگ ‌های قیمتی و یا نیمه قیمتی روی انگشتر، آن‌ ها را با اصالت و جذاب تر نشان می ‌دهد. این سنگ ‌ها، تراش خورده و صیقلی و یا بدون تراش و مات روی انگشتر ‌ها به کار می ‌روند. از انگشتر های همراه با سنگ طبیعی، هم می ‌توان در استایل ‌های مشکی و هم می‌توان در استایل‌ هایی با رنگ های متفاوت استفاده کرد. هدیه دادن این مدل از انگشتر‌ ها، هم هدیه ای مادی و هم معنوی محسوب می‌شود، چرا که برخی سنگ ‌ها علاوه بر انرژی های فیزیکی و خواص مختلف علمی که دارند، توسط ائمه معصومین(ع) نیز مورد سفارش قرار گرفته اند که از مهمترین این موارد می‌توان به انگشتر عقیق، انگشتر فیروزه، انگشتر یاقوت و انگشتر زمرد اشاره کرد و این حاکی از خواص متعدد معنوی این سنگ ها می‌باشد. برای مطالعه بیشتر در ارتباط با روایات و احادیث مرتبط با سنگ های مختلف، می‌توانید مقاله زیر را مطالعه فرمائید:

     روایات انگشتر نقره 

 

نحوه ساخت

انواع مدل های انگشتر نقره زنانه به دو روش ماشینی و دستی ساخته می‌شوند. روش ماشینی با استفاده از ماشین‌های پیشرفته صورت می‌پذیرد و روش دستی نیز به کمک مدل های از پیش تعیین شده ساخته می‌شود. روش دستی ساخت انگشتر، زمان بیشتری برای اتمام ساخت نیاز دارد و مدل های انگشتر نقره زنانه ای که به این روش ساخته می‌ شوند، بسیار ظریف، زیبا و جذاب هستند.
ساخت مدل‌های انگشتر نقره زنانه دست ساز، چند مرحله دارند:
مرحله اول: ساخت قالب.
مرحله دوم: آماده سازی نقره و قالب‌ریزی است. همانطور که گفته شد نقره استرلینگ که در جواهر سازی استفاده می ‌شود، آلیاژی متشکل از ۹۲.۵ درصد نقره و ۷.۵ درصد مس وسایر فلزات است.
مرحله سوم: جداسازی انگشتر از قالب است و مرحله بعدی نیز سوهان کاری می‌باشد که مرحله ای بسیار حساس است و تنها استاد‌کاران ماهر می‌توانند از پس آن برآیند!

هر چه استادکار خوش ذوق تر و صبور‌تر باشد، طبیعتاً انگشتر زیباتر و ظریف تر خلق خواهد شد. بعد از سوهان کاری، نگین ها روی رکاب سوار می‌ شوند. بسته به مدل انگشتر، نگین‌ ها انتخاب می شوند. اگر رکاب طرح خاصی داشته باشد، آخرین مرحله، پیاده سازی آن طرح با استفاده از ابزارهای ویژه ای مانند فرز و یا اره مخصوص روی رکاب است.

سخن پایانی

همانطور که گفته شد برای خرید انگشتر نقره زنانه مدلهای بسیار متنوعی وجود دارند. در واقع دنیای انگشتر ها، با گستردگی زیاد و کاربرد های متفاوت برای ما طراحی شدند تا بتوانیم به راحتی بهترین انتخاب مد نظر خود را با توجه به سلیقه و کاربرد، داشته باشیم. برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت ها و مدل های انگشتر نقره زنانه، می توانید با کارشناسان ما در حجره شوشتری تماس حاصل فرمائید.

 

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
DNN